четвер, 12 березня 2020 р.

Дистанційне навчання

Любі батьки та учні  4 А класу!В  зв'язку з призупиненням освітнього процесу, освоєння навчального матеріалу буде відбуватися  за рахунок застосування елементів дистанційного  навчання.
План  дистанційного  навчання вчителя.
Самостійні роботи, відео уроки      

03 грудня 2020року
Четвер

Математика

Тема уроку: Дії з іменованими числами. Розв'язування  задач на визначення часу. Розв'язування рівнянь. (підручник ст.74-75 №№463-472)
Вказівка1. Уважно переглянути  відеоурок за посиланням
Вказівка2. Ознайомитися з розв'язанням  задачі на визначення часу №464 (усно)
Вказівка3.  Розв'язати задачі №465,№466 ст.74 за зразком попередньої задачі письмово у зошит.
Вказівка 4. Розв'язати рівняння №469 (письмово у зошит)
Домашнє завдання №№471,№472 ст.75

Фізкультура

 Тема уроку : Комплекс загальнорозвивальних вправ зі скакалкою.

Вказівка1. Виконати  комплекс вправ зі скакалкою.

КОМПЛЕКС ВПРАВ ЗІ СКАКАЛКОЮ
 1. В.п. – скакалка зложена удвоє позаду. 1-2- Крок лівою, скакалку уверх. 3-4- Приставляючи праву, скакалку униз. 5-8- Теж саме виконуючи кроки назад. 
2. В.п. – скакалка зложена учетверо унизу. 1- Упор присівши. 2- Ліву назад на носок, скакалку уверх, прогнутися. 3- Упор присівши. 4- В.п. 5-8- Теж саме відставляючи праву. 
3. В.п. – стійка ноги нарізно на середині скакалки, хват за кінці унизу. 1-4-Нахил уперед, накрутити скакалку на руки, 5-8- В.п.
 4. В.п. – скакалка зложена удвоє на плечах. 1- Нахил уліво, скакалку уверх. 2- В.п. 3-4- Теж саме вправо. 
5. В.п. – стійка ноги нарізно, скакалка зложена удвоє уверху. 1- Поворот тулуба наліво, ліву руку в сторону, праву – за голову. 2- В.п. 3-4- Теж саме направо.
 6. В.п. – скакалка зложена учетверо перед грудьми. 1- Мах лівою уперед, скакалку уперед. 2- В.п. 3-4- Теж саме правою. 
7. Скакалка внизу-ззаду. а) стрибки на двох з обертанням скакалки уперед б) теж саме з просуванням уперед, назад, в сторону в) стрибки на двох з обертанням скакалки "петлею" г) стрибки з подвійним обертанням скакалки. 
Ходьба на місці.
Вказівка2. Переглянути відео за посиланням: 
Вчитись виконувати вправи за зразком.

Українська мова

Вітаю на уроці української мови!

Тема уроку: Визначення відмінків прикметників у реченні (Підручник ст.94-95)

Вказівка1. Переглянути відеоурок  за посиланням

Виконати завдання відеоуроку письмово  у зошит. Фото виконаних завдань надіслати вчителю.
Вказівка2. Опрацювати правило ст. 94

Вказівка3. Виконати вправу №180 ( друге завдання) ст.94 письмово у зошит.Фото виконаного завдання надіслати вчителю.

Домашнє завдання

Вказівка: Виконати вправу № 181 ст.95( перше завдання). Фото виконаного завдання надіслати вчителю на перевірку.

Трудове навчання

Тема уроку: Виготовлення новорічних прикрас " Зірочки- сніжинки"
Вказівка : переглянути відео за посиланням
Виконати  виріб за зразком відео. Надіслати своє фото з виробом в руках вчителю.

Музичне мистецтво

Тема: Використання народних мелодій у творчості композиторів. Щедрівка "Слава  нашим господарям!"
Вказівка: Переглянути відеопрезентацію за посиланням
Вивчити  щедрівку "Слава нашим господарям!"

04 грудня 2020року
П'ятниця
Літературне читання

Тема:Барви природи. М. Вовчок «Літній ранок». М. Коцюбинський «Літній день». (уривок  напам`ять). Порівняння творів. ст.65-66 Навчальне аудіювання.

— Сьогодні ми повернемось у літо, будемо насолоджуватися ласкавим сонечком, теплом, красою літньої природи. А допоможуть відчути літній настрій корифеї української літератури, видатні майстри художнього слова М. Коцюбинський та Марко Вовчок

Вказівка1.Опрацювати біографічну довідку. 

МИХАЙЛО КОЦЮБИНСЬКИЙ
Народився 17 вересня 1864 року у Вінниці у родині чиновника. Навчався
в Барській початковій школі (1875–1876), Шаргородському духовному училищі (1876–1880). Після закінчення Шаргородської семінарії 1880 року Михайло Коцюбинський поїхав до Кам’янець-Подільського, маючи намір навчатися в університеті, але ця мрія не здійснилася через матеріальні обставини,проте він продовжував самотужки навчатись.
У 1886–1889 роках він дає приватні уроки і продовжує навчатися самостійно, а 1891-го, склавши іспит екстерном при Вінницькому реальному училищі на народного вчителя, працює репетитором. Почав друкуватися 1890 року. Львівській дитячій журнал «Дзвінок» саме тоді опублікував його вірш «Наша хатка».
Від листопада 1897 року до березня 1898 року обіймав різні посади в редакції житомирської газети «Волинь». 1898 року переїхав у Чернігів, де обіймав посаду діловода при земській управі. Брав активну участь у культурному житті міста, улаштовував літературні вечори, підтримував письменників-початківців.
Проте письменник почувався дедалі гірше. Через потребу в лікуванні Коцюбинський відвідав Італію (острів Капрі) й інші країни Європи.
Помер 25 квітня 1913 року в Чернігові.

МАРКО ВОВЧОК
Справжнє ім’я: Марія Олександрівна Вілінська.
Народилася 10 грудня 1833 року у маєтку Єкатерининське Орловської губернії у збіднілій дворянській сім’ї.
Виховувалася в приватному пансіоні в Харкові, після закінчення якого
1848 року оселилася у тітки в Орлі.
1851 року стає дружиною засланого до Орла за участь у діяльності КирилоМефодієвського товариства студента Київського університету Панаса Марковича та виїжджає з ним в Україну. Проживаючи в 1851–1858 рр. у Чернігові,
Києві, Немирові на Вінниччині, вивчила життя, культуру, мову українського
народу. Пізніше у Петербурзі у 1859 році вона вже як автор збірки «Народні
оповідання» потрапляє в коло видатних літераторів.
У 1859–1867 роках перебуває за кордоном, де знайомиться з видатними людьми. Після повернення з-за кордону зближується з видавцями
«Отечественных записок», веде в цьому журналі рубрику зарубіжної літератури, публікує свої оригінальні твори й переклади. У 1867–1878 рр. найяскравіше виявився талант письменниці як російського романіста. Виступає Марко
Вовчок і як критик.
Пізніше вона переїхала жити в маєток своїх знайомих у Тверській губернії.
Померла 28 липня 1907 року в м. Нальчик на Кавказі, де і похована.
Вказівка 2: ознайомитися з  відеоуроком за посиланням 
Виконати завдання відеоуроку.
Вказівка3. Домашнє  завдання .Вивчити напам'ять уривок М. Коцюбинського "Літній день" (Підручник ст.65-66)
Українська  мова
Тема уроку: Вправи на визначення відмінка прикметників (у реченнях) за закінченням та відмінками іменника.( Підручник впр.182-186)
Вказівка1. Виконати завдання каліграфічної хвилинки письмово у зошит
Каліграфічна хвилинка
Уу Ук Дд Дн
Моя Україно, як я тебе люблю, твої зелені луги, твої розлогі степи.
— Підкресліть прикметники, визначте їх відмінок. 
ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ 
— Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати вміння визначати відмінок прикметників у реченні та правильно вживати їх у власному мовленні. 
Вказівка2  Виконати вправу 183 (с. 96) 
— Прочитайте завдання до вправи. 
— Змініть закінчення називного відмінка однини на закінчення орудного відмінка. 
— Доберіть по кілька прикметників до кожної моделі. 
— Утворені прикметники запишіть за зразком. 
 Вказівка2  Виконати вправу 184 (с. 96) 
— Запишіть подані іменники у місцевому відмінку, використовуючи відповідні прикметники. 
— Доберіть антоніми до виділених слів. 
Домашнє  завдання впр.186 ст.97 письмово у зошит.
Фізкультура
 Тема уроку : Комплекс загальнорозвивальних вправ зі скакалкою.
Вказівка1. Виконати  комплекс вправ зі скакалкою.
КОМПЛЕКС ВПРАВ ЗІ СКАКАЛКОЮ
 1. В.п. – скакалка зложена удвоє позаду. 1-2- Крок лівою, скакалку уверх. 3-4- Приставляючи праву, скакалку униз. 5-8- Теж саме виконуючи кроки назад. 
2. В.п. – скакалка зложена учетверо унизу. 1- Упор присівши. 2- Ліву назад на носок, скакалку уверх, прогнутися. 3- Упор присівши. 4- В.п. 5-8- Теж саме відставляючи праву. 
3. В.п. – стійка ноги нарізно на середині скакалки, хват за кінці унизу. 1-4-Нахил уперед, накрутити скакалку на руки, 5-8- В.п.
 4. В.п. – скакалка зложена удвоє на плечах. 1- Нахил уліво, скакалку уверх. 2- В.п. 3-4- Теж саме вправо. 
5. В.п. – стійка ноги нарізно, скакалка зложена удвоє уверху. 1- Поворот тулуба наліво, ліву руку в сторону, праву – за голову. 2- В.п. 3-4- Теж саме направо.
 6. В.п. – скакалка зложена учетверо перед грудьми. 1- Мах лівою уперед, скакалку уперед. 2- В.п. 3-4- Теж саме правою. 
7. Скакалка внизу-ззаду. а) стрибки на двох з обертанням скакалки уперед б) теж саме з просуванням уперед, назад, в сторону в) стрибки на двох з обертанням скакалки "петлею" г) стрибки з подвійним обертанням скакалки. 
Ходьба на місці.
Вказівка2. Переглянути відео за посиланням:
Вчитись виконувати вправи за зразком.

Основи здоров'я

Тема: Руйнівники здоров'я.
Вказівка:Прочитати текст в підручнику на с. 72 -77 Розглянути малюнки у підручнику і пояснити, чому звичку, яка щойно з’явилася, легше побороти, ніж ту, яка переросла у залежність.
- Що таке залежність? - Чому вона може з’явитися в людини? (Бо людина довго живе з певною шкідливою звичкою).
- Чи легко потім її позбутися? (Дуже важко).
- Як же бути, щоб не довелося прикладати неймовірні зусилля для того, щоб побороти залежність? (Не допускати шкідливих звичок у своє життя).
Вказівка: переглянути відео за посиланням

Природознавство

Тема уроку:Природа океанів. Атлантичний океан.Північний Льодовитий  океан (підручник ст.51-52)
Вказівка: переглянути відеоурок за посиланням 

Вказівка2. Прочитати статтю ст. 51-52 у підручнику

07 грудня 2020р.
Понеділок
Літературне читання

Тема уроку:Чарівні рослини. Н. Кир`ян «Євшан». Легенда «Євшан» (переповіла З. Мензатюк).  Підручник ст.66-67 

— Сьогодні ми дізнаємося про ще одну рослину — символ нашої землі.

А розповіла нам про неї Надія Кир’ян

Вказівка1. Ознайомитися з біографічною довідкою письменниці.

1. Біографічна довідка

— Надія Кир’ян (Уютнова) народилася 24 червня 1946 року в місті Іваново в родині вчителів. Вірші вона почала писати у початкових класах, коли навчалася в середній школі у селі Великі Сорочинці, на батьківщині великого Гоголя. Полтавщина — казковий край. Його фольклор — народні пісні, легенди, перекази — зачаровували її юну душу і наклали відбиток на все життя. Середню школу Надія закінчила на Полтавщині у селі Сагайдак, куди переїхали працювати батьки.

За своє нелегке життя вона не надбала матеріальних статків, а лише багатство душі. «Іноді мені здається, що я прожила не одне життя». Ці слова поетеси певною мірою визначають долю цілого покоління українців. Наша українська земля щедра на подвижників, які жили високими ідеалами, які і тепер живуть ними, нам є на кого рівнятися, щоб вистояти, не втратити суті життя, щоб передати естафету своїм дітям.

Вказівка2. Прослухати аудіозапис оповідання Н. Кир'ян "Євшан" за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=WVDs2WG5w6I

Вказівка3. Прочитати текст  оповідання Н. Кир'ян "Євшан". Дати відповідь на запитання нижче тексту.

Вказівка3 . Опрацювати  легенду записану письменницею Зіркою Мензатюк 

"Колись малою я любила читати, сидячи на горісі. Гілля навколо було мов зелене шатро, я опинялася мовби в інакшому, таємничому світі. А ще, правду кажучи, я ховалася. Батьки не схвалювали мого читання-всього-підряд. Тепер розумію чому. Книжки — як друзі. Є серед них надійні і справжні. Є й такі, на які просто марнуєш час." (Зірка Мензатюк)
Зірка Мензатюк

Євшан

(з книги "Зелені чари")
З глибини століть дійшла до нас цікава бувальщина, записана в одному з літописів. 
Князь Володимир Мономах узяв у полон малого сина половецького хана і тримав у себе як запоруку, що хижі степовики не нападатимуть на Русь. 
Ханське дитя виросло в златоглавому Києві, у княжому палаці, оточене зручностями й шаною, і його вже не вабило кочове життя. 
Коли Володимир помер, хан послав по сина свого найкращого співця Ора. Але ні половецькі пісні, ні вмовляння не зворушили юнацького серця. 
Той волів залишатися в Києві. Тоді як останній засіб старий співець дістав з-за пазухи пучок євшану. 
Густий запах - аромат степу - розлився в княжій горниці... В одну мить він збудив те, чого не збудили ні слова, ні спів.
- Краще у своїй землі кістьми лягти, ніж у чужій славним бути! - зі сльозами вигукнув ханський син.
"І прийшов до своєї землі. Від нього походив Кончак, що розтрощив Посулля, ходячи пішки з кітлом на плечах", - завершує свою оповідь літописець.

Вказівка4. Вчитись переказувати прочитане.

Математика

Тема: Спосіб округлення чисел при додаванні та відніманні. Задачі на дві дії, що містять знаходження невідомого множника. Побудова кола, поділ його на частини(Підручник №№473-481)

Вказівка1. Переглянути відеоурок за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=Df2IBCPGxvI

Вказівка2. Виконати завдання відеоуроку письмово у зошит.Фото виконаної роботи надіслати вчителю.

Образотворче мистецтво

Тема: У селянській хаті.  Уведення поняття «інтер’єр». Розташування предметів у закритому просторі з урахуванням межі зламу (підлога – стіна).

Практичне завдання: малювання композиції «У селянській хаті»

Візьми аркуш білого паперу та простий олівець. Виконуй  практичну роботу за вказівками.

Вказівка1.

1. Проведи лінію горизонту і визнач точку сходження горизонтальних ліній інтер'єра,яка залежить від точки зору. Проведи основні лінії стін, підлоги і стелі.



Вказівка2 Побудуй предмети першого, другого і дального планів з визначенням місця, яке вони займають на горизонтальній площині підлоги, розміри загальної їх форми, щодо основних розмірів інтер'єра. 



Вказівка3. Заверши малюнок олівцем, детально промалюй перший план.Почни роботу в техніці «по вологому» із розробленням дальніх планів. Закінчуй в техніці «по сухому», детально проробляй предмети першого плану. Своє фото з виконаною роботою в руках надішли вчителю.

08 грудня 2020 року
Вівторок
Українська мова

Тема уроку: Вимова і правопис прикметників із суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-. (Вправи 187—191).
1. Робота над текстом «Козацькі могили» (за вправою 187).
Вказівка1 Прочитати  текст і  визначити його мету(усно).
Вказівка2  Виписати з тексту прикметники із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- і позначити суфікси простим  олівцем.
2. Утворення власних назв від прикметників (вправа 188).
Вказівка1. Доберіть відповідні географічні назви до поданих прикметників. Запишіть слова парами, позначаючи в прикметниках суфікси. (Запоріжжя, Прилуки, Кременчук, Волга, Кавказ, Чернівці, Полтава, Суми, Париж, Прага.)
3. Опрацювання правила на с. 98(усно)
4. Домашнє завдання С. 98 — правило, с. 99 — вправа 191(письмово в зошит). Фото виконаної роботи надіслати вчителю.

Індивідуальне  заняття з української мови

Вітаю на індивідуальному занятті  по підготовці до ДПА!
Вказівка 1: переглянути відеоурок за посиланням
Вказівка2. Виконати завдання  відеоуроку у зошиті ДПА  "Сойчині жолуді".Фото виконаного завдання надіслати вчителю.

Математика

Тема уроку: Співвідношення між величинами. Діаграма.Побудова лінійної  або стовпчастої діаграми. Розв'язування задач ( Підручник №№482-489)
Вказівка1. Переглянути відеоурок за посиланням 
Вказівка2. Виконати завдання відеоуроку  письмово в зошит. Фото виконаного завдання надіслати вчителю.

Фізкультура

Тема: Стройові вправи. Загальнорозвивальні вправи без предметів. Вправи на положення тіла у просторі(сіди, упори, висі). Вис кутом. Руханка
Стройові вправи на місці: повороти «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!»
Загальнорозвивальні вправи на місці зі скакалкою
Вказівка1. Виконати  комплекс вправ зі скакалкою.
 1. В.п. – скакалка зложена удвоє позаду. 1-2- Крок лівою, скакалку уверх. 3-4- Приставляючи праву, скакалку униз. 5-8- Теж саме виконуючи кроки назад. 
2. В.п. – скакалка зложена учетверо унизу. 1- Упор присівши. 2- Ліву назад на носок, скакалку уверх, прогнутися. 3- Упор присівши. 4- В.п. 5-8- Теж саме відставляючи праву. 
3. В.п. – стійка ноги нарізно на середині скакалки, хват за кінці унизу. 1-4-Нахил уперед, накрутити скакалку на руки, 5-8- В.п.
 4. В.п. – скакалка зложена удвоє на плечах. 1- Нахил уліво, скакалку уверх. 2- В.п. 3-4- Теж саме вправо. 
5. В.п. – стійка ноги нарізно, скакалка зложена удвоє уверху. 1- Поворот тулуба наліво, ліву руку в сторону, праву – за голову. 2- В.п. 3-4- Теж саме направо.
 6. В.п. – скакалка зложена учетверо перед грудьми. 1- Мах лівою уперед, скакалку уперед. 2- В.п. 3-4- Теж саме правою. 
7. Скакалка внизу-ззаду. а) стрибки на двох з обертанням скакалки уперед б) теж саме з просуванням уперед, назад, в сторону в) стрибки на двох з обертанням скакалки "петлею" г) стрибки з подвійним обертанням скакалки. 
Вправи в висах, упорах, сідах і простих підйомах складаються із різноманітних поєднань рухів окремих частин тіла. Тому за їх допомогою можна вирішувати різноманітні рухові завдання. Оволодіння такими рухами сприяє розвитку у учнів сили, гнучкості, спритності, швидкості, витривалості.
Упор – положення тіла, при якому – руки прямі, тулуб і ноги складають майже пряму лінію, голова прямо, в упорі лікті трішки повернуті в середину.
Сіди - положення сидячи на підлозі з витягнутими вперед ногами, носки і п'яти разом, носки відтягнуті, тулуб у вертикальному положенні, голова прямо, руки на підлозі біля тазу, кисті повернуті назад.

Природознавство 

Тема уроку: Природа океанів. Індійський океан.
Вказівка: переглянути відеоурок  за посиланням 
Виконати завдання відеоуроку.
Вказівка2. Опрацювати текст  ст. 52-55
09 грудня 2020 року
Середа
Українська мова
Тема уроку: Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання текстів  письмових привітань.

На сьогоднішньому уроці ми будемо вчитися складати тексти письмових привітань.
— Навіщо люди пишуть вітання? (Щоб зробити людині приємність, поздоровити).

— Як ви розумієте прислів'я?
Від теплого слова і лід розмерзається. (Коли ми чуємо добре слово, на душі стає світліше).
— Коли особливо необхідно принести людині радість? (У день народження, у свята).
— У святкові дні ми поздоровляємо одне одного і вимовляємо добрі слова. Втім, ми знаємо, мовлення може бути як усне, так і писемне.
— Де ж використовується письмова привітальна промова? (У вітальному листі. У вітальній листівці. У вітальній телеграмі).

2) Цікаво знати!

Походження вітальних листівок має кілька версій. Одна з них така.

Відома дата, коли з'явилася перша листівка, — 7 жовтня 1775 року. Виникнення вітальних листівок пов'язують з цією датою і надзвичайною історією.

У німецькому місті Ольденбург продавець книжок на ім'я Шварц розсердився на свого друга. Але оскільки він був вихованою, ввічливою людиною і не міг сказати другу в очі те, що найбільше хотілося, він ухвалив інше рішення. На білому аркуші картону Шварц намалював один з ма¬люнків книги, яка мала у той час великий успіх.

На малюнку головного героя чорт волочив у пекло, саме цього бажав своєму другові продавець. Його друг розвеселився і всім показував це забавне послання. До книжкового магазину Шварца почало приходити багато покупців, щоб придбати таку книжку, адже у кожного був хтось, кому хотілося досадити, та ще так, щоб не підписувати свого імені. Поштові службовці довго не сприймали серйозно цю новину і багато років ставилися до неї як до порожньої забавки. Але вони помилилися стосовно майбутньої листівки. Успіх її був величезний, і сьогодні життя без неї було б позбавлене багатьох фарб. Час змінив листівку і змінив її призначення. Сьогодні мета вітальної листівки — не досадити, а принести задоволення.

Вказівка1. Переглянути відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=dJ7haJbBzCs

— Тепер у вас є необхідні знання для того, щоб щиро привітати найріднішу в світі людину — маму.
Мама... Хіба є у світі щось прекрасніше, чистіше, святіше? Це найдорожча людина для кожного з нас. Її мудре слово супроводжує нас усе життя, допомагає долати труднощі. Як весняне сонце зігріває землю, так ненька зігріває своїх синів і дочок.
Кожен з нас повинен любити і шанувати матінку рідну, бо саме з любові до матері починається все краще, що є в людині.
Зразок привітання:                                                                
Дорога матусю!
З святом тебе вітаю. Доброго здоров'я бажаю, благополуччя і земного щастя. Хай біда і горе обминає наш дім. Хай Матір Божа тебе охороняє, а Ісус Христос здоров'я посилає.
                                                                                                         Твоя донька Марійка                                                                          Дорога наша вчителько!
Вітаємо вас з професійним святом - Днем учителя. Бажаємо вам щастя, здоров'я, миру та усього найкращого. Вибачте нас за те, що деколи ми неслухняні. Ви дуже розумні та красиві завжди. Спасибі вам, за учительську працю. Ми вас завжди чекаємо і любимо. 
                                                                                                             Учні 4А класу
                                                                          Люба матусю!
Щиро вітаю з Новим роком та Різдвом Христовим! Нехай Новий рік та Різдвяна зоря принесуть у Вашу домівку веселий настрій, здоров’я, щастя, гучну колядку та зігріє радістю серце. Щасливого Нового року та веселого Різдва!
                                                                                                               Твій син Сергійко
Вказівка: Написати  письмове привітання для рідних з Новим роком. Фото роботи  надіщли вчителю.
Математика
Тема: Швидкість. Одиниці швидкості. Задачі на знаходження  швидкості руху. 
(Підручник ст.79-80, №№ 490-499)
Вказівка : переглянути відеоурок за посиланням
Робота в підручнику.
Вказівка1. Розглянь  розв'язання задачі №490 та її пояснення (усно) ст.79
Вказівка2. Прочитати  правило ст.79
Вказівка3. Розглянь завдання №491.Поясни усно  як ти розумієш  подані вирази:
1)Швидкість пішохода 5км/год. Відповідь:За кожну годину пішохід проходить 5 км;
2) Літак летів зі швидкістю 1200км/год .Відповідь:За кожну годину літак пролітає 1200км
3) Швидкість космічного корабля 7200м/с.  Відповідь: За кожну секунду космічний корабель пролітає 7200м.
Робота в підручнику. Завдання №492ст.79. у зошит письмово.
Вказівка: За даними таблиці обчисли швидкість руху велосипедиста, пасажирського літака, ластівки. Виконуємо разом:
1) 28:2=14 км/год - швидкість велосипедиста;
2) 1500:3=500км/год- швидкість пасажирського літака;
3) 180:2=90км/год-швидкість ластівки
Вказівка4. Розв'яжи задачу №493 ст.79 ,користуючись поданим планом розв'язання письмово у зошит.
Домашнє завдання. Виконати №№498,499ст.80 
Я у світі
Тема уроку: Будьте дружелюбними!Як налагодити хороші взаємини( Підручник ст.65-67)
На сьогоднішньому уроці ми з вами будемо досліджувати те, що є важливим у справжній дружбі. А тема уроку звучить так : «Будь дружелюбним».
 Які  два слова заховалися у слові «дружелюбність»?(Дружба , любов)
Отже, досліджувати нам доведеться дружню любов
Вказівка1: переглянути відео за посиланням:
Вказівка3. Уважно прочитати текст у підручнику ст.65-67. Підготувати відповіді на запитання після тексту.
Самостійна робота Виконати завдання у зошиті на стор.20-21

Літературне читання

Тема: Тварини- наші вірні друзі. Г. Тютюнник "Ласочка"(підручник ст.67-70)
Вказівка: переглянути відео за посиланням 
Вказівка2: читати та переказувати оповідання 

10 грудня  2020року
Математика

Тема: Задачі на знаходження  відстані за даними швидкістю і часом. Ускладнені задачі на зведення до одиниці (підручник №№500-509)
Вказівка 1. Переглянути відео за посиланням 
Вказівка2. Вивчення нового матеріалу.

1. Задача.

Лижник був у дорозі 5 години і подолав відстань 45 км. З якою швидкістю рухався лижник?

(45 : 5 = 9 (км/год).)

— Складіть обернену задачу до даної, в якій потрібно відшукати число 45.

Швидкість

Час

Відстань

9 км/год

5год

?

— Як знайти відстань, яку подолав лижник?

(95 = 45 (км).)

Висновок. Щоб знайти відстань, треба швидкість помножити на час.

S=v*t  

2. Первинне закріплення.
Вказівка2  Задача № 501.
—Прочитай уважно задачу.Про що йдеться в задачі?
— Складемо план розв'язування задачі.
1) Яку відстань пройшов пасажирський катер?
2) Яку відстань пройшов буксирний катер?
3) На скільки кілометрів більше пройшов буксирний катер, ніж пасажирський?
Запишемо  розв'язання письмово у зошит :
1) 24 ∙ 4 = 96 (км)- відстань,яку пройшов пасажирський катер.
2) 14 ∙ 7 = 98 (км)- відстань,яку пройшов буксирний катер.
3) 98 - 96 = 2 (км)- на скільки кілометрів більше пройшов буксирний катер, ніж пасажирський
Відповідь:...
Вказівка 3.За даними таблиці вправи № 502 знайди відстані.
Завдання виконай усно.   
Вказівка 4. Розв'язати задачу № 503 письмово у зошит. Фото виконаного завдання надіслати вчителю.
 Розвиток математичних знань.
Вказівка. Виконати завдання № 504. ст.81 письмово у зошит. Фото виконаного завдання надіслати вчителю.
1- ий стовпчик — дівчатка:
2- ий — хлопчики.   
Домашнє  завдання  №№ 509,508(1- ий стовпчик — дівчатка:
2- ий — хлопчики.

 Українська мова

Тема уроку: Уживання знака м'якшення (ь) перед закінченням прикметників (Підручник ст.99-100, впр. №№ 192-195))
Вказівка1. Переглянути відеоурок  за посиланням
Вказівка2. Виконати завдання відеоуроку письмово у зошит . Фото виконаної роботи надіслати вчителю.
Вказівка3. Домашнє завдання .Виконати письмово в зошит вправу № 195.Фото виконаної роботи надіслати вчителю.

Фізкультура

Тема уроку:  Загальнорозвивальні вправи в русі.  

Вказівка1. Переглянути відео за посиланням

Виконати загальнорозвивальні вправи за зразком відео.

Трудове навчання

Тема уроку: Проект  "Новорічна красуня".  Виготовлення новорічних прикрас "Золота карета"
Діти, яка пора року настала? (Зима)
На яке свято ми з нетерпінням очікуємо? (День св.. Миколая, Новий Рік)
Почесною гостею на якому святі буде ялинка?
Так, дуже скоро лісова красуня завітає до нас. Діти, а ви, коли йдете в гості, готуєтесь?Можливо, одягаєтесь по-особливому, святковому? Погляньте на ялиночку. Вона готова прийти до нас на свято? (Ні) Допоможемо їй зібратись і бути гарною-прегарною?
Отже, тема уроку: «Ялинкові прикраси. Практична робота виготовлення виробу "Золота карета». 
Ви готувались до цього уроку заздалегідь, готували проекти по цій темі. Ось і настав час поділитися усіма своїми доробками.
Для роботи нам потрібно кольоровий папір, ножиці, клей, картон і 20см нитки
Перед тим, як ти почнеш працювати, повторимо правила безпеки.
Правила техніки безпеки
Роботу розпочинай лише з дозволу батьків.
Не працюй несправним і тупим інструментом, використовуй його лише за призначенням.
У процесі роботи не розмовляй, не відволікайся побічними справами.
Під час роботи тримай своє місце в належному порядку, а після роботи аккуратно прибери його.
Правила користування ножицями і клеєм.
Клади ножиці так, щоб вони не звисали зі столу.
Не залишай ножиці в розкритому вигляді.
Не тримай ножиці кінцями вгору.
Передавай ножиці кільцями вперед.
Із клеєм працюй обережно, щоб не потрапив до очей і рота
Вказівка: обери один із шаблонів і виготуй виріб. Фото з виконаним виробом надішли вчителю. Прикрась свою ялиночку вдома власним  виробом.


Музичне  мистецтво

Тема уроку: Українські  мотиви симфоній. Ліричні пісні.Сл. В. Лебедєвої, муз. Д. Сичівського "Чом,чом,чом земле моя"

Дуже багато  пісень і танців створив український народ! Ліричні й жартівливі, колискові та думи, календарно – обрядові пісні, що супроводжують людину  протягом  усього  життя… А  поруч – запальний  козачок  і задерикуватий  гопак, мужній аркан, гомінка коломийка, чарівлива метелиця… Ці  мелодії  жили  у  віках, переходили від батьків до дітей.

  Скарбниця  музичного  фольклору  завжди надихала  композиторів. І  тоді  народні  наспіви  відроджувались у п’єсах, концертах, рапсодіях, симфоніях…

Український  фольклор  - бажаний  «гість» у симфонічних творах. Понад  130  років тому Михайло Калачевський написав  твір, музика  якого повністю  побудована  на мелодіях  народних  пісень… Цей  твір  композитор так і  назвав: «Українська симфонія».



Вказівка: прослухати твір М. Калачевського "Українська симфонія "за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=3R01ynHNfuw

Робота над піснею  «Чом, чом, чом, земле моя» Д.Січинського та В. Лебедєвої.

  Авторами пісні  «Чом, чом, чом, земле моя» є поетеса Віра Лебедєва та український композитор Денис Січинський, однак цей твір настільки пронизаний народністю, що його можна віднести до професійних у народному дусі.

     Пісня «Чом, чом, чом, земле моя» вирізняється світлим ліризмом і широкою наспівністю, протяжністю. У ній передані почуття любові до рідного краю, гордості за нього.

Послухайте пісню у виконанні народного артиста України тенора Дмитра Гнатюка «Чом, чом, чом, земле моя» Д. Січинського та В. Лебедєвої за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=VeJUsMhKIls

Вказівка: вивчити  пісню за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PW8N5SFDcmI

Проспівати пісню для своїх рідних.

11 грудня 2020 року
П'ятниця
Літературне читання
Тема: Контрольна робота.Усний переказ прочитаного твору.
Оголошення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми переказуватимемо тексти. Як ви вважаєте, яке мовлення ми для цього будемо використовувати? 
— Переказувати текст можна стисло, вибірково або дослівно. Важко сказати однозначно, який вид переказу найважчий, а який — найлегший. Але безумовним є те, що ви повинні бути дуже уважними під час ознайомлення з текстом, адже чим більше його особливостей ви запам'ятаєте, тим кращим буде ваш переказ
Вказівка1  Прочитати текст. Підготуватись до переказу прочитаного тексту.



Вказівка2. Підготувати усні відповіді  на запитання до прочитаного тексту:
-Коли діти змайстрували годівничку?
- Чим пригощали птахів діти?
- Як поводилася синичка біля годівнички з іншими птахами?
- Чому синичка залишилася самотньою?
Українська мова
Тема уроку: Вживання прикметників для всебічної характеристики предметів. 
Вказівка: переглянути відео за посиланням 
СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1.         Добирання прикметників. Вправа 196 (с. 101)
Вказівка2. Дібрати до кожного іменника кілька прикметників, які б характеризували предмет з різних боків. Записати в зошит за зразком підручника.
Вказівка3  Вправа 198 (с. 101)
•    Давайте утворимо  сполучення прикметників з іменниками за допомогою поданих прийменників. 
(З української пісні; за високими горами; перед новим будинком; у синьому морі; від теплого слова)
Домашнє завдання
Дібрати до питань слова і скласти вірш про зиму. 

                               (Що зробила? що) сизокрила,
                            (Яким? чим? що? ) вкрила.
                            (Звідки? що роблять? які?) сніжинки
                            (Хто? що зробили? у чиї?) хатинки
Основи здоров'я
Тема: Вплив телебачення, комп'ютера, мобільних телефонів та інших електронних засобів на здоров'я( Підручник ст.78-82)
Природознавство
Тема: Навчальний проєкт "Земля- планета "Вода"(природа океанів)"
Вивчення нових термінів. 
 Сьогодні у нас урок-навчальний проект «Земля- планета «Вода». 
Що  таке навчальний проект? 
    Навчальний проект  - це сукупність завдань для учнів, проблеми, які потрібно вирішити, пошук способів їх вирішення, організація форм взаємодії учнів з учителем і один з одним, а також, аналіз отриманого результату.
    Робота над проектом – це творча праця учня на основі його вільного вибору, з урахуванням його інтересів.
     Протягом багатьох уроків ми вивчали материки, океани, значення та  Світового океану на погоду, природу Землі. Ми  підсумуємо і повторимо все, що вивчили . Вашим домашнім завданням було  підготувати проекти  та  коллажі  на різні теми.
Вказівка: перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pTJsK9vTdN0
Вказівка 2.  Переглянь зразок виконаних  та надісланих завдань  від учнів класу.Надішли  фото своєї роботи на проєкт вчителю.
Фізкультура
Тема:Тема уроку:  Загальнорозвивальні вправи в русі.  
Вказівка1. Переглянути відео за посиланням
Виконати загальнорозвивальні вправи за зразком відео.
Індивідуальне та групове  заняття
Тема: Підготовка до ДПА. Виконання вправ.
Вказівка: виконати завдання №5,6,7ст.8-9(збірник ДПА з математики)
14 грудня
Понеділок
Літературне читання
Тема: Мистецтво опішнянських майстрів. Т. Кара-Васильєва "Співуча глина"(скорочено) (Підручник ст.71-72)
Вказівка  : переглянути відео за посиланням 
Вказівка: прослухати аудіозапис тексту за посиланням 
Вказівка 3: прочитати  уважно текст ст.71-72
. Аналіз змісту з елементами вибіркового читання.
   - Що для автора є зустріч із мистецтвом опішнянських майстрів?( 1 абзац с. 71)
   - Що надає виробам святковості?( 1 абзац с. 71)
   - Прочитайте, що відображено у опішнянському розписі? (2 абзац с. 71)
   - Яке значення мав посуд у давнину? ( 4абзац с. 71)
   - Який посуд називають фігурним? ( останній абзац с. 72)
   - Прочитайте, у чому складність виготовлення такого посуду? ( останній абзац с. 72)
Домашнє завдання . 
Вказівка:Скласти опис одного з куманців, використовуючи слова з тексту.
Жовтогарячі соняшники, невичерпна фантазія, розкішна природа, святковий посуд, буяння трав, досконалість форми, майстерність художника.Розповісти своїм рідним.
Зразок:
Переді мною куманець опішнянського майстра.    
    Його зроблено із глини білого кольору. Керамічна посудина має круглий диск на ніжці. На диску багато вушок, на яких висять чашечки, чарки. Форма куманця фігурна, дуже рівна. Досконалість форм свідчить про високу майстерність художника, у руках якого ожила глина. Візерунок зачаровує погляд невичерпною фантазією. Намальовані жовтогарячі соняшники, буяння трав, розкішна природа додають виробу радісного настрою. 
    Це святковий і традиційний весільний посуд. На вершечку диска два білосніжні лебеді – символ любові та вірності для молодих.
Математика
Тема: Задачі на знаходження часу  за відомими відстанню і швидкістю. Дії з іменованими числами.(Підручник  ст.82-83, №№510-519)
Вказівка: переглянути відеоурок за посиланням
Вказівка2. Виконати завдання відеоуроку. Фото виконаних завдань надіслати вчителю
Вказівка3 Домашнє завдання . Виконати №№518, 519.
Фото виконаних завдань надіслати вчителю
 Образотворче мистецтво
Тема: Дизайн та художнє конструювання. Створення художнього образу в техніках  паперопластики.. Створення дизайн-форми "Чарівний ліхтарик"(кольоровий папір, картон)
Сьогодні на уроці ми будемо розмовляти про художнє конструювання. Ознайомимося з основами, на яких грунтується робота дизайнера.
Вивчення нового матеріалу.
Дизайн — один з наймолодших видів мистецтва.
Дизайн (англ. — проектувати, конструювати) — художнє конструювання зручних і красивих предметів на основі наукових та естетичних даних.
Виник цей вид мистецтва на початку XX століття і спершу передбачав тільки проектування зовнішнього вигляду предметів. У наш час дизайн охоплює весь процес створення предмета. Автомобілі, холодильники, кінокамери, одяг, меблі... — все це дизайнерські рішення художників — дизайнерів (проектувальників).
Працюючи в співпраці з архітекторами, інженерами, технологами, художник-конструктор уважно вивчає фому природних об’єктів, їхні пропорції, і на цій основі створює нові предметні форми.
Роздивіться предметний світ речей, який вас оточує. Можна побачити, що джерелом для їхнього створення є, природні форми.
Робота з підручником (с. 60-61).


15 грудня  2020 року
Вівторок
Українська  мова

Тема уроку: Контрольна робота: диктант  " Мрія"
Прослухай аудіозапис диктанту за посиланням
- Про що цей текст?
- Які слова не зрозумілі?
Пригадай: 
З якої букви записуємо початок речення?
В кінці речення ставимо ... . (в аудіодиктанті кінець речення - це довга пауза).
Які розділові знаки ставляться при однорідних членах речення?
Який розділовий знак ставиться перез сполучником а?
Повторно ввімкни аудіозапис диктанту та запиши в зошит з української мови для дистанційного навчання.
Аудіозапис можна зупинити, написати словосполучення і далі слухати.
У зошиті з дистанційного навчання пишемо:
15  грудня
Диктант
Мрія
Перевір диктант самостійно. Фото  написаного диктанту надішли вчителю.

 Математика

 Тема уроку: Геометричні тіла і плоскі фігури, їх назви. Прості  й складені задачі на знаходження швидкості, часу і відстані. Дії з іменованими числами (Підручник ст.84-85 №№520-530)
1. Підготовча вправа
- Подивіться на малюнок, і скажіть, які ви бачите  геометричні тіла.                                                                     (демонстрація  малюнка)
2. Повторення назви геометричних тіл за вправою № 520.
Ознайомлення з геометричними тілами. Робота з підручником і тілами 
- На уроках математики ми ознайомилися з геометричними фігурами: точка, пряма, відрізок, ламані лінії, крива лінія, коло, круг, многокутник, квадрат.
- У старших класах ви будете вивчати геометричні тіла, основними частинами яких є фігури, розглянуті вами в перших – четвертих класах. Такими геометричними тілами є паралелепіпед, куб, піраміда, циліндр, конус, куля.
Розглянь на першому форзаці малюнки геометричних тіл, прочитай їх назви.
Виконати №№521-524 (усно)
Виконати №№525,530 письмово. Фото виконаних робіт надіслати вчителю.

Фізкультура

Тема уроку: Вправи для розвитку гнучкості.
Вказівка: переглянути відео за посиланням
Виконувати вправи за зразком відео

16 грудня 2020 року Середа
Українська мова

  Тема уроку: Аналіз контрольної роботи.Робота над помилками. Форми давального і місцевого відмінків однини прикметників жіночого роду (підручник ст.103-104, впр.№202-205)
Вказівка: Запам'ятай!Апостроф не ставиться: Після б, п, в, м, ф, що позначають тверді губні звуки, якщо перед ними стоїть інша, крім р, літера на позначення кореневого приголосного звука: Святослав, святковий, тьмяний, морквяний, медвяний (але: торф'яний, черв'як, верб'я).
Запиши рядочок слів:Святослав, святковий, тьмяний, морквяний, медвяний
Запам'ятай їх написання!
Виконати впр.202,203 письмово в зошит. Фото виконаного завдання надішли вчителю
Домашнє завдання: впр.204ст.104, вивчити правило ст.103

Математика

Тема уроку: Контрольна робота
І варіант
1.Обчисли приклади
53827 + 36146 =               439927 + 320139 =                    
96948 – 75635 =               659357 – 283163 =
2. Виконай дії
15год16хв + 9год49хв =
5років8міс. + 11років9міс =
16діб10год – 6діб15год =
3. Обчисли вираз
268549 – 428 * 2 + 3925 =
4.Рівняння
78645 – Х = 4576                        Х + 3859 = 9736
5.Задача
Черепаха рухалася зі швидкістю 320 см/год  3 години. Яку відстань проповзе черепаха?
ІІ варіант
1.Обчисли приклади
65769 + 34234 =               532453 + 369376 =                
97269 – 78087 =               963474 – 731939 =
2. Виконай дії
14год35хв – 8год57хв =
10хв30с + 25хв45с =
35грн54к. + 26грн35к. =
3.Обчисли вираз
34675 – 434 * 2 + 2985 =
4. Рівняння
5683 – Х = 3921                       Х + 46754 = 8967
5.Задача
Поштовий літак летить зі швидкістю 225 км/год, а автомобіль рухається втричі повільніше. Яка швидкість автомобіля?
Вказівка: фото виконаного завдання надішли вчителю.

Я у світі

Тема: Культура спілкування. Чому виникають конфлікти?(Підручник ст. 76-81)
 Вказівка: переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ty9CtMb__cY
Вказівка2. Прочитати  текст ст 76-81 у підручнику.

Літературне читання

Тема уроку: Краса українських водойм (підручник ст.73-74)
Вказівка: переглянути відео за посиланням 
Домашнє завдання: Читати виразно вірш В. Лучука " Скільки річок в Україні?",
самостійно опрацювати  вірш Л. Костенко "Я хочу на озеро Світязь" ст.73-74

17 грудня 2020 року
Четвер
Математика

Тема уроку: Дія множення. Закони множення та їх застосування. Розв'язування задач на рух.(Підручник ст.87-89, №№539-540)
Вказівка: переглянути відеоурок за посиланням
Виконати завдання відеоуроку.
Домашнє завдання: Підручник ст.89,№№539,540
Фото виконаних завдань у зошиті надішли вчителю.

Фізкультура

Тема:Організовуючі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ зі скакалкою. Вправи на положення тіла у просторі (сіди, упори, виси). Вис кутом. Танцювальні кроки (ритмічні завдання). Рухлива гра «Горобці-ворони».
Переглянути відео за посиланням:
2. Ознайомитись з правилами гри «Горобці-ворони» за посиланням 

Музичне мистецтво

Тема: Календарно-обрядові пісні. Українська народна пісня "Забілів від снігу гай". Українська щедрівка "Чи дома, дома"
Вказівка: ознайомитись  з новою темою переглянувши відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yLyBeBg1iLo 
Вказівка2. прослухати  українську колядку " Чи дома, дома" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Pci8jLG63rU&feature=emb_logo
Вказівка 3. Вивчити  українську народну пісню "Забілів  від снігу гай" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Wnda7pVxnt4

Трудове навчання

Тема: Проєкт "Новорічна  красуня".Практична робота. Виготовлення новорічної прикраси
 "Сніговичок"
Вказівка : переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Eli5tC0L0cg
Вказівка2. Виготовити  сніговичка за зразком відео .Фото з виконаним виробом надіслати вчителю.Прикрасити своїм сніговичком  ялиночку.

Українська  мова

Тема: Відмінювання прикметників у множині. Вживання різних відмінкових форм прикметників у множині. (Підручник ст.105-106, впр.№№206-210)
Вказівка  1. ознайомся з темою уроку, переглянувши відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hmgW_qAcNyQ (усно)
Вказівка2. Опрацювати правило у підручнику ст.105
Вказівка3. Виконати в зошиті впр.№206,207 ст.105-106
Вказівка4. Домашнє завдання- вивчити правило ст.105,виконати  впр.№208 письмово в зошит. Фото виконаної роботи надіслати вчителю.

18 грудня 2020 року
П'ятниця
Літературне читання

Тема уроку: "Будь природі другом!" Причина і наслідки. В. Сухомлинський " Не забувай про джерело"( Підручник ст.75-76)

Вказівка1.
Прослухати  аудіозапис за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Plqr-FMR2zE
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 75–76 – прочитати і переказати, дібрати прислів’я чи приказки про воду

Українська мова

Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу "Прикметник"
( Підручник ст. 108-109, впр.213-215)
Вказівка: переглянути відео за посиланням 
Вказіввка2. Виконати впр.213-214(усно)
Вказівка3. Домашнє завдання  впр.215 ст.109 виконати письмово в зошит. Фото виконаного завдання надіслати вчителю.

Основи здоров'я

 Тема уроку: "Про рекламу. Вплив реклами на рішення і поведінку людей"
 (підручник ст.83-85)
Вказівка: переглянути відео за посиланням 
Вказівка2. Прочитати та переказати текст ст.83-85

Природознавство

 Тема: Євразія- найбільший материк ( підручник ст.55-57)
Вказівка: переглянути відеоурок за посиланням 
Вказівка2. Прочитати та переказати статтю ст. 55-57, виконати завдання у зошиті ст.45

Фізкультура

 Тема уроку: Комплекс ранкової гімнастики зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості.
Вказівка: повторити вивчені на попередніх уроках вправи зі скакалкою
Переглянути відео за посиланням https://drive.google.com/file/d/10lFYbSV_a-pzOfr03G6RKfDYuKKWH1O2/view?usp=sharing
Виконати вправи за зразком відео

21 грудня 2020року
Понеділок
Літературне читання

Тема: Урок позакласного  читання . "Світ пригод і захоплень у творах українських письменників"Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки" (збірник "Я люблю читати" ст.41-45)
Вказівка: прослухати  аудіозапис  уривку оповідання Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=7TJVGSB7fFw
Вказівка2. Прочитати  текст уривку із оповідання(збірник "Я люблю читати" ст.41-45)
Вказівка3. Читати, переказувати  текст уривку із оповідання(збірник "Я люблю читати" ст.41-45)

Математика

Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (алгоритм множення).Розв'язування задач (№№541-549)
Вказівка1. Переглянути відеоурок за посиланням
Вказівка2. Опрацюй усно №№541,542 ,545ст.89 -90 у підручнику.
Вказівка3. Обчисли приклад  № 544 ст.90
Вказівка. Розв'яжи задачу № 546 ст. 90 письмово в зошит. 
Домашнє завдання № 548, №549(1в.-1,2 приклад; 2в.-3,4 приклад) Фото виконаної роботи надішли вчителю

Образотворче мистецтво

Тема: Шрифт і декор  у створенні художнього образу. Уведення слів та чисел у декоративно- орнаментальну композицію. Створення  святкової листівка (акварельні фарби або гуаш)
Вказівка: переглянути відеоурок за посиланням 
Вказівка: виконати  малюнок за зразком відео. Фото виконаного завдання надіслати вчителю.

22 грудня 2020 року
Вівторок
Українська мова

Тема уроку: Числівник як частина мови (Підручник ст.110-112 впр.216-219)
Вказівка:переглянути відеоурок за посиланням
Вказівка2. Гарно опрацюй правило ст.111 в підручнику
Вказівка3 .Виконай вправи за підручником впр.216(усно),впр.217 (письмово у зошит, записуючи в правильному порядку повні, а не короткі речення), впр.218 (письмово в зошит  1 і 2 завдання).
Домашнє завдання : впр.219 ст.112( дай письмові відповіді на запитання)

Математика

 Тема уроку: Множення у випадку кількох нулів у першому множнику. Розв'язування задач із двома буквеними даними ( Підручник ст.90-91 №№ 550-557)
Виконати завдання  з підручника №№550,551(усно)
Виконати № 552,554,556,557 ст.90-91 письмово в зошит . Фото виконаного  завдання надіслати вчителю.

 Природознавство

 Тема: Рослинний і тваринний світ  Євразії ( Підручник ст. 57-62)
 Вказівка: переглянути відеоурок за посиланням
Вказівка: Переглянь відеоурок за посиланням
Вказівка 2. Прочитай та перекажи текст ст.57-62 у підручнику, виконай завдання ст.46 у зошиті

 Фізкультура

Тема уроку. Загальнорозвивальні вправи. Ранкова руханка
 Вказівка: переглянь відеоурок за посиланням 
Виконуй вправи за зразком уроку.

23 грудня 2020 року
Середа
Українська мова

Тема уроку: Урок розвитку зв'язного мовлення. Текст- міркування " Чому важливо бути доброю людиною"
Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок дослідження. Ми як науковці будемо досліджувати найдосконалішу істоту на землі – людину, а точніше її вчинки, поведінку, бажання. Як  людина пов’язана з добром.  І напишемо про свої дослідження твір-міркування на тему «Чому важливо бути доброю людиною».  
Вказівка1. Переглянути відео за посиланням 
Вказівка2. Напиши твір-міркування  "Чому важливо бути доброю людиною"(3-5 речень)

Математика

Тема: Множення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу (підручник ст.91-92,№№558-566)
Вказівка: Переглянути відео за посиланням
 Вказівка2.  Виконати  №№ 558(1),559,560(1), 561,564(усно)
Вказівка3. Виконати №№565,566 письмово  в зошит . Фото виконаного завдання надішли вчителю.

 Літературне читання

  Тема уроку: Земля наш спільний дім. Анатолій Качан "Летючий корабель"
Вказівка 1. Переглянути відео зустріч з поетом А. Качаном за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yu-ecUvYvik
Вказівка2. Підготуватися до виразного читання вірша А Качана (підручник ст. 77)
24 грудня 2020 року
Четвер
Математика
Тема: Множення  одноцифрових чисел на багатоцифрові. Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Задачі на спільну роботу (Підручник ст.92-94, №№567-575)
 Вказівка: переглянути  відео за посиланням 
  Вказівка : виконати № 567(завдання2)письмово в зошит, №568 -виконай усно, №569 (2 завдання усно)
Фізкультура
Тема уроку:  Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою.Вправи для розвитку гнучкості.
 Вказівка1. Переглянь відео за посиланням 
Виконай вправи за зразком відео.
Вказівка2. Переглянь відео за посиланням 
Виконай вправи за зразком відео.
Музичне мистецтво
Тема уроку: Музика мого народу.
Ти молодець ! Для  тебе сюрприз!
Вказівка: Переглянь відео за посиланням 
Трудове навчання
Тема: Проєкт "Новорічна ялинка". Виготовлення новорічної ялинкової прикраси

 Вказівка: переглянь відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=acCB2ajkWnY

Виготов виріб за зразком. Фото виготовленого виробу надішли вчителю.

Українська мова

Тема уроку:  Спостереження за функціональною  роллю числівників у мовленні. Написання оголошення. ( підручник ст.112-114, впр.220-223)

Вказівка1. Переглянути відео за посиланням

 https://www.youtube.com/watch?v=yGP3L21yHZ8

Вказівка2 Впр.222(завдання1(усно),завдання 3(письмово)), впр.223(2 завдання)

 28 грудня 2020 року
Понеділок
Літературне читання.
Вказівка: повторити  вивчений матеріал  теми " Як не любить той край" та підготувати відповіді на запитання ст.78
Математика
Тема уроку: Площа фігури. Квадратний сантиметр. Задачі, аналогічні до задач на спільну роботу. (Підручник ст.94-95, №№ 576-582)
 Вказівка1: переглянути  відеоурок за посиланням 
Вказівка 2. Обчислити  приклади № 579, № 582 ст. 95 (дівчатка верхній рядочок, хлопчики- нижній рядочок) письмово в зошит.
Вказівка3. Розв'язати задачу № 581 ст. 95 письмово в зошит. Фото виконаних завдань надіслати вчителю.
Образотворче мистецтво
Тема уроку: Засоби створення художнього образу в пейзажі. Свідомий вибір формату, положення аркуша, межі зламу простору (вище, нижче на аркуші). Композиція «Караван у пустелі» (гуаш, тонований папір)
Вказівка: уважно переглянути відеоурок за посиланням 

Вказівка2. Виконати малюнок за зразком відео. Фото виконаного завдання надіслати вчителю.

04 січня 2021р.
Понеділок
Літературне читання
Тема  уроку: Вступ до розділу.Життя і творчість великого Кобзаря. Т. Шевченко «Про себе». (80-84) 
Вказівка 1.: переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GdYM9PgUlis
Вказівка2.Прочитати  текст  у підручнику ст. 80
Вказівка3. Прослухати аудіозапис за посиланням
Вказівка 4. Прочитати та  переказати   текст оповідання  Т. Шевченка "Про себе" ст.81-84, підготувати відповіді на запитання ст.84 
Математика
Тема уроку: Обчислення площі  прямокутних ділянок за планом. Розв'язування задач (Підручник ст.100-101, №№ 609-616)
Вказівка1. Переглянути відео за посиланням 
Вказівка2. Виконати завдання № 609 ст.100( усно) 
Вказівка3. Виконати завдання №№ 610,611,612,613(дівчатка - верхній рядок, хлопчики- нижній рядок) ст.100 письмово в зошит. Фото виконаного завдання надіслати вчителю.
Образотворче мистецтво
Тема уроку: Композиція "Захід сонця на морі"
Вказівка: Поспостерігай  за заходом  сонця на морі , переглянувши  відео за посиланням
Вказівка2. Переглянь відеоурок за посиланням 
Виконай малюнок, використовуючи  гуашеві фарби за зразком відео.Фото з малюнком в руках надішли вчителю.
05 січня 2021р.
Вівторок
Українська мова
Тема уроку: Повторення вивченого про числівник. Практичні вправи.
Виконай вправу № 226 (друге завдання)ст.115 письмово в зошит. Фото виконаного завдання надішли вчителю.
Математика
Тема уроку: Знаходження довжини сторони прямокутника  за даною площею та відомою стороною.(Підручник ст. 101-102, №№617-624)
Вказівка1: Опрацюй усно переше завдання № 619 ст. 101.
Вказівка2. : Виконай письмово у зошит друге завдання №619 ст.101, скориставшись підказкою:
S син.прям.= 12см2
Ширина-?
Довжина-2см
Розв'язок: 12:2=6(см)-ширина.Аналогічно шукаємо довжину жовтого прямокутника.
Виконай завдання № 622,623, 624(дівчатка - верхній рядок, хлопчики- нижній рядок) письмово в зощит   ст.102. Фото виконаного завдання надішли вчителю.
Фізкультура
Тема уроку: Загальнорозвивальні вправи  для правильної постави.Вправи на релаксацію. Руханка.
Загальнорозвивальні вправи  для правильної постави
Вказівка1. Переглянь відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=Vw7hW3XtaKY
Виконай вправи за зразком відео.
Вправи на релаксацію.
Вказівка: Виконай завдання  відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Dvax5p1vgHI
Виконуй руханку за зразком відео https://www.youtube.com/watch?v=ro320aiyesc
 Природознавство
Тема уроку: Рослинний і тваринний світ Африки (Підручник ст.65-71)
 Вказівка: Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=n-YURZ-sCNs
Вказівка2. Прочитати і переказати текст підручника ст.65-71


Поділитися: Facebook/Twitter/Google+

0 коментарі:

Дописати коментар